Hoe lang is de levertijd?

Je bestelling wordt, nadat je betaling is ontvangen, binnen 1 tot 3 werkdagen verzonden. Je ontvangt een mail als je bestelling is verzonden.

Wat zijn de verzendkosten?

Om je producten te beschermen en te zorgen dat ze netjes bij jou komen, hebben we verschillende verzendmethoden. We hanteren de tarieven van PostNL.

  • brievenbuspost  €3,42 of €4,50 (brievenbuspakketje met track and trace)
  • pakketpost €6,95

Bij een bestelling vanaf €100 of meer betaal je binnen Nederland geen verzendkosten.

Voor het verzenden van een bestelling naar België rekenen we €9,95 voor pakketpost. Helaas is het vanwege internationale regelgeving niet meer toegestaan goederen (dus ook de producten van van Kootje) met brievenbuspost te versturen. Bij een bestelling vanaf €100 of meer betaal je binnen België geen verzendkosten.

Hoe kan ik betalen?

Je kan betalen via iDeal, Bancontact of bankoverschrijving, net wat je makkelijk vindt. Nadat je je bestelling hebt bevestigd, ontvang je een orderbevestiging. Zodra je betaling is ontvangen, wordt je bestelling klaar gemaakt voor verzending.

Ik heb geen bevestiging van mijn bestelling ontvangen. Wat nu?

Heb je geen bevestiging van je bestelling ontvangen, kijk dan even in je spam. Het wil nog wel eens voorkomen dat de bevestiging daar terecht komt. Vind je m daar ook niet, mail dan even!

Kan ik een bestelling als cadeautje naar een ander adres laten sturen?

Ja, dat kan zeker! Ik doe er dan een kaartje namens jou bij. Bij het plaatsen van je bestelling kun je in het veld ‘Bestelnotities’ laten weten wat er namens jou op het kaartje mag komen staan. Ook kun je hier aangeven op welke dag jouw cadeautje bezorgd moet worden. We versturen je bestelling een dag van te voren, maar kunnen helaas geen garantie geven op de exacte afleverdatum; dat is in handen van PostNL.
Je kunt de gegevens uiteraard ook mailen. Deze cadeauservice is gratis.

Ik wil iets toevoegen aan mijn bestelling. Kan dat?

Je hebt je bestelling geplaatst en te laat bedenk je je dat je nog iets erbij zou willen bestellen. Zonder dubbele verzendkosten te betalen natuurlijk. Als je bestelling nog niet verzonden is, is dat geen enkel probleem. Kies bij het plaatsen van je bestelling voor ‘Bestelling samenvoegen’, dan zorg ik dat beide bestellingen als één pakketje de deur uit gaan. Je mag natuurlijk ook altijd even mailen of een whatsapp sturen om te laten weten wat je aan je bestelling zou willen toevoegen. Ik stuur je dan een betaalverzoek.

Ik wil iets retourneren. Kan dat?

Elke bestelling wordt met liefde en zorg gemaakt en verzonden. Het kan natuurlijk gebeuren dat je niet tevreden bent over de producten. Dat is jammer, maar je kunt (een deel van) je bestelling natuurlijk altijd terugsturen. Dit geldt niet voor gepersonaliseerde producten. Lees hier wat je moet doen om (een deel van) je bestelling te retourneren.

Ik heb een idee. Kunnen jullie dit maken?

Heb je een wens of idee, maar kun je het niet in de shop vinden? Mail je wensen dan naar info@vankootje.nl. Ik kan het vast voor je maken. Je kunt mij ook via Facebook of Instagram een privebericht sturen. Ik neem snel contact met je op.

Ik heb een klacht. Wat moet ik doen?

Het kan gebeuren dat je niet tevreden bent met de geleverde producten. Mail mij en we kijken samen naar een passende oplossing.

Kan ik mijn bestelling afhalen?

Ja hoor, dat kan. Je kunt je bestelling op afspraak ophalen in Eindhoven. Mail om een afspraak te maken.

Mijn vraag staat er niet tussen. Hoe kom ik in contact?

Neem contact op via mail, Facebook of Instagram.